Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

Spritmonitor

Deel

headingmode

Aantal berichten : 34
    Registratiedatum : 05-01-14

Spritmonitor

Bericht van headingmode op do dec 04, 2014 12:10 pm

Hallo,

Kennen jullie de site www.spritmonitor.de? Ik voer al bijna een jaar de tankbonnetjes in en ook het onderhoud en dat geeft je een mooi overzicht van de kosten.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/613269.html

Gr,

HM

Yella

Aantal berichten : 56
    Registratiedatum : 01-11-14

Re: Spritmonitor

Bericht van Yella op ma dec 08, 2014 3:54 pm

Nooit van gehoord. Maar ik hou het simpel bij in een Excel bestand. Al jaren van diverse auto's. En uiteindelijk doe ik er niets mee, achteraf bekeken. Voor de Spark globaal uitgerekend wat het ongeveer kost. Ik krijg een vaste reisvergoeding per maand. Is niet royaal, komt op ca. 13 cent per km neer. Maar ik zit op ca. 5 cent brandstof per km Mijn vorige Daihatsu Cuore op benzine op ca. 9 cent. Dus bij 15000 km per jaar scheelt dat toch lekker om daar het grootste deel van de afschrijving mee te kunnen betalen. En de verzekering en de belasting en het onderhoud.
    weetsj

Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 40

Bericht van weetsj op di dec 30, 2014 3:50 am

ik had er ook nog niet van gehoord, maar houd het ook niet verder bij. ik weet wel wat alles kost en nu de garantie voorbij is wordt het iigv een stuk goedkoper, omdat ik niet meer naar de chevrolet dealer hoef te gaan. remmen, bougies (evt kabels) en filters etc doe ik zelf volgens het schema, dus hoef ik alleen nog maar de olie (en gasfilter) te laten doen. en dat doe ik nu bij een onafhankelijk bedrijfje en dat scheelt een hoop geld. gemiddelde onderhoudsbeurt chevrolet 300 -400 euro. bij de kleine vakgarage (minus wat ik dus zelf al heb gedaan) 100 - 150 euro Smile

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu ma nov 20, 2017 11:46 am