Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

Nieuw

Deel

Yella

Aantal berichten : 52
    Registratiedatum : 01-11-14

Nieuw

Bericht van Yella op za nov 01, 2014 6:16 pm

Ik ben Yella en gisteren een Spark gekocht van november 2011 met 30500 km slechts. Bifuel. Hiervoor een Daihatsu Cuore van 1999. De Spark is een hele verbetering, al blijft het een kleine auto. Maar vanwege een nieuwe baan op wat grotere afstand is dit een rationele keus om de reiskosten te drukken. De Cuore was overigens met zijn 980 cc motor en lagere gewicht wel een veel pittiger autootje om te rijden. Maar de meeste km's zullen op de snelweg worden gemaakt en daar wint de Spark het overduidelijk. Veel minder herrie en gehobbel. We zullen het beleven in de toekomst.
    weetsj

Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 40

Re: Nieuw

Bericht van weetsj op zo nov 02, 2014 3:59 am

welkom en veel plezier met de spark Smile
    we zitten ook op facebook: https://www.facebook.com/groups/chevroletsparkclubnederland/

Jan.

Aantal berichten : 73
    Registratiedatum : 03-11-13

Bericht van Jan. op za nov 08, 2014 6:15 am

Welkom Yella.

Is het nu de bedoeling om voortaan op faceboek verder te communiceren weetsj? Het is hier nog steeds veel rustiger dan vroeger op Hyves. Is het op faceboek dan drukker? Ik heb geen login op faceboek dus ik kan niet even kijken. Dat is al vast het eerste probleem dat ik bij faceboek tegen kom.
    weetsj

Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 40

Bericht van weetsj op za nov 08, 2014 6:37 am

Hoi Jan,

nee natuurlijk niet, maar als je beide hebt, is het wel makkelijker om snel iets te kunnen vragen en reageren.
    en inderdaad is het hier veel rustiger. Op facebook zit eigenlijk iedereen de hele dag en op het forum komen er nog niet veel regelmatig, maar ik zie wel steeds meer leden Smile
    Maaru, heb je geen facebook, of bedoel je beheer?
    Anders kunnen we aan Peter Bakelaar vragen om je medebeheerder te maken Wink

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu za sep 23, 2017 7:43 pm